0 szt. 0zł  Do kasy
Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.
Sklepy z wózkami i fotelikami dla dzieci w całej Polsce
Bobo Montaże fotelików
Kontakt Online
pn-pt: 10-18
58 728 21 95
+ 48 58 622 72 28

+ 48 504 77 30 60
info [at] bobowozki.pl
Czemu BoboWózki?
Priorytetem dla nas jest szybka wysyłka prosto do domu
Dostawa wózków dla dzieci - DPD - Masterlink

BoboWózki Tax Free
Bezpieczna łatnoœć gotówkš

Zakupy na raty


Duży wybór, przejrzysta oferta, rozsądne ceny,
możliwość dokonywania zakupów przez 24h / dobę oraz
profesjonalne doradztwo sprawiają, że zakup wózka w naszym
sklepie jest w 100% bezpieczny i dziecinnie prosty,
ale jak to w życiu bywa zawsze są jakieś pytania ...


F.A.Q. - odpowiadamy na wybrane 100 z najczęściej zadawanych nam pytań


I. TEMATY OGÓLNE

1. Kto jest właścicielem sklepu www.bobowozki.com.pl?
2. Jak długo sklep BoboWózki istnieje na rynku?
3. Czy towary oferowane w sklepie BoboWózki są tylko i wyłącznie nowe?
4. Czy produkty pochodzą od producentów lub autoryzowanych przedstawicieli producenta?
5. Czy oferowane w sklepie towary mają polską instrukcję obsługi?
6. Czy posiadacie sklepy stacjonarne, gdzie można obejrzeć wózki?
7. Jakie są godziny pracy biura oraz sklepów?
8. Czy sklep BoboWózki pracuje w niedzielę?
9. Czy w pełni mogę zaufać sklepowi BoboWózki?
10. Co wyróżnia sklep BoboWózki spośród sklepów z wózkami dla dzieci w Polsce?
11. Czy jest możliwość negocjacji cen?
12. Czy w sklepach BoboWózki można obejrzeć wszystkie wózki ze sklepu internetowego?
13. Czy sklep BoboWózki posiada regulamin zakupów?


II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

14. Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?
15. Czy konieczne jest podanie numeru telefonu przy składaniu zamówienia?
16. Jak znaleźć odpowiedni wózek lub inny produkt?
17. Jak dodać wybrany produkt do koszyka?
18. Mam produkty w koszyku, jak mam je zamówić?
19. Skąd mam mieć pewność że udało się złożyć zamówienie?
20. Nie mam w skrzynce pocztowej potwierdzenia złożonego zamówienia, jak długo oczekiwać?
21. Czy mogę złożyć zamówienie podczas rozmowy telefonicznej z doradcą?
22. Czy można złożyć zamówienie internetowo, a towar odebrać w sklepie?
23. Czy w sklepach BoboWózki są specjaliści, których można się poradzić i warto im zaufać?
24. W jaki sposób otrzymam potwierdzenie złożonego zamówienia?


III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

25. W jaki sposób przebiega realizacja mojego zamówienia?
26. Otrzymałem automatyczne potwierdzenie zamówienia na maila z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty od razu?
27. Czy po rozpoczęciu realizacji zamówienia muszę sprawdzać co się z nim dzieje?
28. W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktu?
29. Czy dostanę taki produkt jaki wybrałem w zamówieniu?
30. W jakim przypadku sklep może anulować zamówienie?
31. Czy wszystkie produkty z oferty są dostępne "od ręki"?
32. Kiedy otrzymam potwierdzenie przjęcia zamówienia do realizacji?
33. Czy są możliwości na przyspieszenie realizacji zamówienia w przypadku braku towaru na stanie?
34. Czy można zarezerwować wybrany wózek na określony czas?
35. Czy potrzebna jest zaliczka, żeby zarezerwować wózek na określony czas?
36. Czy można domówić coś do zamówienia, które jest w trakcie realizacji?


IV. PŁATNOŚCI ZA TOWAR

37. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?
38. Czy kupując w sklepie BoboWózki mogę otrzymać fakturę VAT?
39. Czy w sklepie BoboWózki są jakieś ukryte koszty?
40. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności?
41. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
42. Czy ceny podane w sklepie BoboWózki są aktualne?
43. Jakie są koszty przesyłki towaru?
44. Czy można zapłacić kartą kredytową przez internet?
45. Czy sklep może wystawić fakturę proforma przed wpłatą należności?
46. Czy sklep BoboWózki oferuje sprzedaż ratalną?
47. W jaki sposób dokonywane są zakupy na raty?
48. Jak długo trwa procedura zakupu ratalnego od złożenia zamówienia do otrzymania towaru?
49. Chcę zamówić towar z dostawą za granicę, czy mogę zapłacić przy odbiorze?
50. Czy ceny w sklepach BoboWózki są takie same jak w sklepie internetowym?


V. DOSTAWA TOWARU

51. W jaki sposób sklep BoboWózki dostarcza zamówione wózki?
52. Czy adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego?
53. Czy towar można zamówić na adres miejsca pracy?
54. Czy zamówiony wózek lub inne produkty możecie zapakować i wysłać jako prezent dla innej wskazanej osoby?
55. Ile kosztuje wysyłka towaru?
56. Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?
57. Jak prawidłowo odebrać paczkę od kuriera?
58. Czy np. dwa towary zamówione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
59. Czy można złożyć zamówienie z dostawą na ściśle określony dzień?
60. Otrzymałem informację o wysyłaniu paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła, co robić?
61. Dokonałem zamówienia, kiedy otrzymam swoją przesyłkę?
62. Czy wysyłacie wózki również za granicę?
63. W jaki sposób można otrzymać numer przesyłki?
64. Jak sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się paczka?
65. Czy możliwy jest osobisty odbiór wózka?


VI. WARUNKI GWARANCJI

66. Czy oferowane towary posiadają gwarancję?
67. Czy wszystkie wózki mają taki sam okres gwarancji?
68. Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z wózkiem?
69. Czy w razie problemów z użytkowaniem można liczyć na pomoc po zakupie?
70. Czy z oferowanych wózków są takie które są mniej lub bardziej awaryjne?
71. Czy produkty zagraniczne pochodzą od autoryzowanych przedstawicieli producenta?
72. Czy sklep BoboWózki posiada własny serwis?
73. Czy w przypadku niezadowolenia z towaru lub obsługi można to gdzieś zgłosić?


VII. ZASADY REKLAMACJI

74. Co zrobić jeśli w wózku lub innym produkcie wystąpi usterka?
75. Jaka jest procedura zgłoszenia reklamacji lub innego problemu?
76. Czy w razie kłopotów z wózkiem można uzykać pomoc techniczą?
77. Jak szybko sklep BoboWózki reaguje na zgłoszenie problemu lub reklamacji?
78. Czy sklep BoboWózki współpracuje z autoryzowanymi serwisami?
79. W jakich przypadkach konieczne jest odesłanie towaru do serwisu?
80. Jak długo trwa załatwienie reklamacji?


VIII. ZWROT TOWARU

81. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
82. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?
83. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?
84. Czy można zwrócić wózek który był używany?
85. Co należy zrobić aby móc zwrócić towar i jaka jest procedura?
86. Czy sklep BoboWózki naprawdę umożliwia zwrot wózka w ciągu aż 30 dni?
87. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?
88. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?
89. W jaki sposób należy odesłać towar?
90. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?
91. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?
92. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?
93. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?


IX. WSPÓŁPRACA

94. Czy sklep BoboWózki posiada jakieś oferty pracy?
95. Czy jest możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej w serwisie www.bobowozki.com.pl?
96. Czy sklep BoboWózki realizuje nietypowe zlecenia na specjalne zamówienie?
97. Czy sklep BoboWózki prowadzi sprzedaż hurtową?
98. Czy sklep BoboWózki jest w stanie zrealizować wyjątkowo duże zamówienie w krótkim czasie?
99. Jak można złożyć ofertę współpracy będąc producentem, dystrybutorem lub inną firmą?
100. Z jakimi producentami współpracuje sklep BoboWózki?





Gdyby nie było tutaj odpowiedzi na Państwa pytania => (pn-pt 10-18, sob 10-15)
INFOLINIA +48 58 728 21 95, TEL. STAC. +48 58 622 72 28, KOM. 0 504 77 30 60
konsultanci BoboWózki chętnie służą pomocą



Informacje
Przed zamówieniem
Po zamówieniu

Strona korzysta z Cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w Polityce Prywatności. W każdej chwili można je wyłączyć.

Foteliki samochodowe dla dzieci   Wózki dziecięce mama i ja poznań   Wózek Cybex
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2004-2017