Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści niż myślisz!


Maksimum korzyści

  • wygoda - kredyt bez wychodzenia z domu
  • rata dopasowana do Twoich możliwości
  • brak konieczności wpłaty własnej
  • możliwość rozłożenia kredytu nawet na 50 równych rat miesięcznych
 

Minimum formalności

  • jasne zasady przyznawania kredytu
  • szybka decyzja kredytowa
  • możliwość potwierdzenia tożsamości do zawieranej umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób: przelewem 1 zł  lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
 

Wygodnie i szybko!


Jak kupić na eraty?

1. Wybierz towar i złóż wniosek

  • Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz Raty Santander Consumer Banku.

    W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

    Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

  • W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość

  • Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:

    • poprzez przelew 1zł:

    Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.

    Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut.

    Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.

    lub

    • w obecności pracownika firmy kurierskiej:

    Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.

    Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.

 

4. Dostawa towaru

  • Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje nas o możliwości wydania zamówionego towaru.

    Gotowe! Realizujemy Twoje zamówienie według wybranego sposobu dostawy.


Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).