+20 salonów
+60 ekspertów
+500.000 bobowózków
Zapytaj konsultanta Kontakt do salonów Blog Montaż fotelików RWF

Proponujemy Państwu 5 wygodnych form płatności


Płatność przy odbiorze - u siebie w domu, dopiero gdy wózek przyjedzie
Szybkie płatności PayU, w tym kartą
Przelew na konto bankowe - w banku Millennium
Zakup na raty
Płatność osobista w naszych sklepach



Dane do przelewu:

ODBIORCA: BWG Polska Sp. z o.o.
ul. Nowodworcowa 22
81-581 Gdynia


Konto Banku Millennium dla płatności w PLN
14 1160 2202 0000 0002 4021 3098

Konto Banku Millennium dla płatności w EURO:
PL 12 1160 2202 0000 0002 3720 3709

IBAN: PL, SWIFT CODE: BIGBPLPW
Adres banku: Bank Millennium S.A., ul. Zaryna 2a, 02-593 Warszawa

TYTUŁ: W tytule przelewu wystarczy podać nazwę towaru lub marki





F.A.Q. - Często zadawane pytania na temat płatności


1. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

Można u nas bezpiecznie zapłacić za towar na 5 sposobów:
- płacąc kurierowi przy odbiorze
- szybkie płatności PayU, w tym kartą
- robiąc przelew na konto bankowe
- kupując na raty poprzez system ratatalny
- płacąc osobiście w jednym z naszych sklepów.


2. Czy kupując w sklepie BoboWózki mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupiony towar nasza firma może wystawić fakturę VAT, jeśli trzeba możemy również wystawić fakturę proforma przed dokonaniem płatności.


3. Czy w sklepie BoboWózki są jakieś ukryte koszty?

W naszym sklepie nie stosujemy takich praktyk - nie mamy żadnych ukrytych kosztów, prowadzimy jasną i przejrzystą sprzedaż, a dodatkowo oferujemy wysoki komfort zakupów. Zakupy w naszym sklepie nie wiążą się z ryzykiem, a w przypadku niezadowolenia z wózka można go zwrócić w ciągu aż 30 dni.


4. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności?

Tak, można dokonać takiej zmiany, należy niezwłocznie zgłosić to do naszego biura, w celu aktualizacji zamówienia - mailowo lub telefonicznie.


5. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta podany w zakładce Płatności jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.


6. Czy ceny podane w sklepie BoboWózki są aktualne?

Ceny widoczne na naszych stronach są aktualne - każdego dnia nasz dział informatyczny zajmuje się aktualizacją oferty. Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.


7. Czy można zapłacić kartą kredytową przez internet?

Tak, oczywiście jest taka możliwość za pośrednictwem systemu PayU, płatność kartą możliwa jest również w każdym naszym salonie.


8. Czy sklep może wystawić fakturę proforma przed wpłatą należności?

Tak, jest taka możliwość, na życzenie możemy wystawić fakturę proforma. W tym celu należy przesłać do nas mailowo informacje niezbędne do wystawienia takiej faktury, tj. imię i nazwisko/nazwę zamawiającego, adres, wybrany towar oraz ew. NIP, a poza tym należy podać faks lub adres e-mail na który ma być przesłana faktura.


9. Czy sklep BoboWózki oferuje sprzedaż ratalną?

Tak, umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z pięciu form płatności. Współpracujemy wyłącznie z najbardziej sprawdzonymi na rynku usług finansowych. Na początku opisu każdego produktu znajduje się kalkulator ratalny, który poprzez deklarację ilości rat i wielkości wpłaty własnej umożliwi Państwu szybkie ustalenie przybliżonej wysokości raty.


10. Chcę zamówić towar z dostawą za granicę, czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Nie ma takiej możliwości, wysyłki zagraniczne realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.


Copyrights 2004-2019 BoboWózki
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.