📞 504 77 30 60 📞 504 950 350

Płatności

Możesz wybrać dowolną formę płatności spośród poniższych


  • Szybka płatność online PayU


    Przelew elektroniczny - Za pośrednictwem PayU S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań;

  • Płatność BLIK Blik

    Szybka płatność moblina - Za pośrednictwem PayU S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań;

  • Przelew na konto bankowe przelew bankowy

    ODBIORCA: BWG Polska Sp. z o.o.
    ul. Nowodworcowa 22
    81-581 Gdynia


    Konto Banku Millennium dla płatności w PLN:
    14 1160 2202 0000 0002 4021 3098

    Konto Banku Millennium dla płatności w EURO:
    PL 12 1160 2202 0000 0002 3720 3709

    IBAN: PL, SWIFT CODE: BIGBPLPW
    Adres banku: Bank Millennium S.A., ul. Zaryna 2a, 02-593 Warszawa

    TYTUŁ: W tytule przelewu należy podać numer zamówienia


  • E-raty Santander Consumer Bank

    Płatność ratalna - realizowana za pośrednictwem PayU S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań;

  • Gotówka przy odbiorze gotówka

    U pracownika firmy kurierskiej.



F.A.Q. - Często zadawane pytania na temat płatności


1. Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?


Można u nas bezpiecznie zapłacić za towar na 5 sposobów:
- płacąc kurierowi przy odbiorze
- szybkie płatności PayU, w tym kartą
- robiąc przelew na konto bankowe
- kupując na raty poprzez system ratatalny
- płacąc osobiście w jednym z naszych sklepów.


2. Czy kupując w sklepie BoboWózki mogę otrzymać fakturę VAT?


Tak, na zakupiony towar nasza firma może wystawić fakturę VAT, trzeba jednak mieć na uwadze że zgodnie z nowymi przepisami niezbędne jest podanie numeru NIP przed dokonaniem transakcji. Możliwe jest również wystawienie faktury proforma przed dokonaniem płatności.


3. Czy w sklepie BoboWózki są jakieś ukryte koszty?


W naszym sklepie nie stosujemy takich praktyk - nie mamy żadnych ukrytych kosztów, prowadzimy jasną i przejrzystą sprzedaż, a dodatkowo oferujemy wysoki komfort zakupów. Zakupy w naszym sklepie nie wiążą się z ryzykiem, a w przypadku niezadowolenia z wózka można go zwrócić w ciągu aż 100 dni.


4. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności?


Tak, można dokonać takiej zmiany, należy niezwłocznie zgłosić to do naszego biura, w celu aktualizacji zamówienia - mailowo lub telefonicznie.


5. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?


Tak, numer konta podany w zakładce Płatności jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.


6. Czy ceny podane w sklepie BoboWózki są aktualne?


Ceny widoczne na naszych stronach są aktualne - każdego dnia nasz dział informatyczny zajmuje się aktualizacją oferty. Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.


7. Czy można zapłacić kartą kredytową przez internet?


Tak, oczywiście jest taka możliwość za pośrednictwem systemu PayU, płatność kartą możliwa jest również w każdym naszym salonie.


8. Czy sklep może wystawić fakturę proforma przed wpłatą należności?


Tak, jest taka możliwość, na życzenie możemy wystawić fakturę proforma. W tym celu należy przesłać do nas mailowo informacje niezbędne do wystawienia takiej faktury, tj. imię i nazwisko/nazwę zamawiającego, adres, wybrany towar oraz ew. NIP, a poza tym należy podać faks lub adres e-mail na który ma być przesłana faktura.


9. Czy sklep BoboWózki oferuje sprzedaż ratalną?


Tak, umożliwiamy Państwu proste i bezpieczne zakupy na raty jako jedną z pięciu form płatności. Współpracujemy wyłącznie z najbardziej sprawdzonymi na rynku usług finansowych. Na początku opisu każdego produktu znajduje się kalkulator ratalny, który poprzez deklarację ilości rat i wielkości wpłaty własnej umożliwi Państwu szybkie ustalenie przybliżonej wysokości raty.


10. Chcę zamówić towar z dostawą za granicę, czy mogę zapłacić przy odbiorze?


Nie ma takiej możliwości, wysyłki zagraniczne realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia.


100 dni na
spokojny zwrot

Zapewniamy Wam aż 100 dni, aby na spokojnie, bez obaw przekonać się że zakupiony wózek dla dziecka, fotelik samochodowy to faktycznie najlepszy możliwy dla Was wybór.

50+ sklepów w Polsce
200+ ekspertów BW

Poza sklepem internetowym mamy ponad 50 sklepów lokalnych oraz jest wśród nas ponad 200 specjalistów, aby cały ten proces wyboru był przyjemnością.

Serwis
door-to-door

W razie potrzeby oszczędź czas i zyskaj wygodę, dzięki door-to-door, kiedy odbiór i dostarczenie serwisowanych produktów odbywa się prosto pod Twoje drzwi.