Porozmawiajmy 📞 504773060 📧 info@bobowozki.pl

Zasady dotyczące zwrotów i wymiany towaru


Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach w sklepach internetowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni, jednak sklep BoboWózki wprowadza rewolucję w tym zakresie i proponuje możliwość zwrotu wózka w ciągu 100 dni. Zwracany produkt nie powinien być jednak używany, ani też uszkodzony


Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie. W celu dokonania zwrotu towaru należy zawiadomić o tym zamiarze sprzedawcę, dla ułatwienia udostępniamy dodatkowo formularz zwrotu/wymiany towaru >> Pobierz
Zwracany towar powinien być odesłany na adres sklepu, który widnieje na dokumencie sprzedaży


Wraz z towarem należy zwrócić oryginał paragonu lub w przypadku posiadania faktury VAT - dla udokumentowania zwrotu należności sprzedawca wystawia fakturę korygującą i przesyła ją do klienta.


F.A.Q. - Częste pytania na temat zwrotów i wymiany


1. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?


Tak, oczywiście, przy zakupach wysyłkowych / na odległość konsumenci posiadają możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Aby jednak podkreślić naszą wyjątkowość, sklep BoboWózki proponuje zakupy bez ryzyka - z możliwością zwrotu wózka w terminie wielokrotnie dłuższym, bo do 100 dni od momentu otrzymania towaru! Przy czym zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszty odesłania przesyłki pozostają po stronie klienta.


2. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?


W naszym sklepie wózek można zwrócić w ciągu 100 dni, licząc od dnia dostarczenia, a tak długi czas pozwala swobodnie ocenić czy wózek będzie w stanie spełnić oczekiwania przez cały okres przyszłego użytkowania.


3. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?


Oświadczenie o zwrocie lub wymianie towaru można złożyć przed dostarczeniem towaru lub też można dołączyć je do zwracanego towaru. Oświadczenie zwrotu/wymiany można pobrać z naszej strony >> Oświadczenie.


4. Czy można zwrócić wózek, który był używany?


Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu.


5. Co należy zrobić, aby móc zwrócić wózek i jaka jest procedura?


Wózek który nie spełnia oczekiwań można zwrócić w ciągu 100 dni od dostarczenia bez podania przyczyny, należy odesłać go do jednego z naszych magazynów w zależności skąd został wysyłany. Do paczki dobrze jest dołączyć oświadczenie o zwrocie lub wymianie, można to oczywiście też zrobić przed nadaniem paczki przesyłając takie oświadczenie mailem lub faksem do naszego biura.


6. Czy sklep BoboWózki naprawdę umożliwia zwrot wózka w ciągu aż 100 dni?


Tak, specjalnie dla komfortu naszych klientów wydłużyliśmy czas w którym można zwrócić wózek, tj. do 100 dni - bez podania przyczyny, gdyby nie spełniał oczekiwań po dostawie.


7. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?


Formularz zwrotu można pobrać z naszej strony >> Pobierz.


8. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?


Tak, jest taka możliwość pod warunkiem że nie jest to towar na specjalne zamówienie lub modyfikowany wg zaleceń klienta. Koszt transportu w takim przypadku ponosi kupujący.


9. W jaki sposób należy odesłać towar?


Zwracany lub wymieniany towar może być odesłany dowolną firmą kurierską. W związku z tym, że Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za jego dostarczenie do naszego magazynu, stąd też zalecamy aby paczka była solidnie i bezpiecznie zapakowana.


10. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?


Przesyłkę należy wysłać do naszego magazynu w Gdyni [81-581], ul. Nowodworcowa 22. W razie potrzeby można to skonsultować z biurem obsługi BoboWózki.


11. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?


Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący.


12. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?


Zwrot wartości towaru dokonywany jest przelewem na wskazane konto bankowe, zwrotnie na kartę kredytową lub w przypadku braku numeru konta przekazem pocztowym na adres podany przez klienta.


13. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?


Pieniądze zwracane są bezzwłocznie po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru w naszym magazynie, mając oczywiście na uwadze ustawowe wymagania w tym zakresie.

100 dni na
spokojny zwrot

Zapewniamy Wam aż 100 dni, aby na spokojnie, bez obaw przekonać się że zakupiony wózek dla dziecka, fotelik samochodowy to faktycznie najlepszy możliwy dla Was wybór.

50+ sklepów w Polsce
200+ ekspertów BW

Poza sklepem internetowym mamy ponad 50 sklepów lokalnych oraz jest wśród nas ponad 200 specjalistów, aby cały ten proces wyboru był przyjemnością.

Serwis
door-to-door

W razie potrzeby oszczędź czas i zyskaj wygodę, dzięki door-to-door, kiedy odbiór i dostarczenie serwisowanych produktów odbywa się prosto pod Twoje drzwi.