0 szt. 0zł  Do kasy
Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : BoboWózki - KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BoboWózki - BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, BoboWózki - RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, BoboWózki - ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, BoboWózki - WROCŁAW - ul. Szkocka 3, BoboWózki - KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BoboWózki - BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, BoboWózki - GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, BoboWózki - KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, BoboWózki - POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, BoboWózki - GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, BoboWózki - ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.
Sklep z wózkami
Bobo Montaże fotelików
Kontakt Online
pn-pt: 10-18
58 728 21 95
+ 48 58 622 72 28

+ 48 504 77 30 60
info [at] bobowozki.pl
Czemu BoboWózki?
Priorytetem dla nas jest szybka wysyłka prosto do domu
dla dzieci

BoboWózki Tax Free
Bezpieczna łatnoœć gotówkš

Zakupy na raty


Zwroty i wymiana





I. Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach w sklepach internetowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni, jednak sklep BoboWózki wprowadza rewolucję w tym zakresie i proponuje możliwość zwrotu wózka w ciągu 30 dni. Zwracany produkt nie powinien być jednak używany, a tym bardziej uszkodzony

II. Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie

III. W celu dokonania zwrotu towaru należy zawiadomić o tym zamiarze sprzedwcę, dla ułatwienia udostępniamy dodatkowo formularz zwrotu/wymiany towaru >> Pobierz
Zwracany towar powinien być odesłany na adres magazynu w zależności skąd towar został nadany

IV. Wraz z towarem należy zwrócić oryginał paragonu lub w przypadku posiadania faktury VAT - dla udokumentowania zwrotu należności sprzedawca wystawia fakturę korygującą i przesyła ją do klienta







F.A.Q. - Częste pytania na temat zwrotów i wymiany

1. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak, oczywiście, przy zakupach wysyłkowych / na odległość konsumenci posiadają możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Aby jednak podkreślić naszą wyjątkowość, sklep BoboWózki proponuje zakupy bez ryzyka - z możliwością zwrotu wózka w terminie trzy razy dłuższym, bo do 30 dni od momentu otrzymania towaru! Przy czym zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszty odesłania przesyłki pozostają po stronie klienta

2. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?
W naszym sklepie wózek można zwrócić w ciągu 30 dni, licząc od dnia dostarczenia, a tak długi czas pozwala swobodnie ocenić czy wózek będzie w stanie spełnić oczekiwania przez cały okres przyszłego użytkowania

3. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?
Oświadczenie o zwrocie lub wymianie towaru można złożyć przed dostarczeniem towaru lub też można dołączyć je do zwracanego towaru. Oświadczenie zwrotu/wymiany można pobrać z naszej strony >> Oświadczenie

4. Czy można zwrócić wózek, który był używany?
Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzcji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu

5. Co należy zrobić, aby móc zwrócić wózek i jaka jest procedura?
Wózek który nie spełnia oczekiwań można zwrócić w ciągu 30 dni od dostarczenia bez podania przyczyny, należy odesłać go do jednego z naszych magaznów w zależności skąd został wysyłany. Do paczki dobrze jest dołączyć oświadczenie o zwrocie lub wymianie, można to oczywiście też zrobić przed nadaniem paczki przesłając taki oświadczenie mailem lub faxem do naszego biura

6. Czy sklep BoboWózki naprawdę umożliwia zwrot wózka w ciągu aż 30 dni?
Tak, specjalnie dla naszych klientów trzykrotnie wydłużyliśmy czas w którym można zwrócić wózek do 30 dni - bez podania przyczyny, gdyby nie spełniał oczekiewań po dostarczeniu do klienta

7. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?
Formularz zwrotu można pobrać z naszej strony >> Pobierz

8. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?
Tak, jest taka możliwość pod warunkiem że nie jest to towar na specjalne zamówienie lub modyfikowany wg zaleceń klienta. Koszt transportu w takim przypadku ponosi kupujący

9. W jaki sposób należy odesłać towar?
Zwracany lub wymieniany towar może być odesłany dowolną firmą kurierską. W związku z tym, że Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za jego dostarczenie do naszego magazynu, stąd też zalecamy aby paczka była solidnie i bezpiecznie zapakowana

10. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?
Przesyłkę należy wysłać do jednego z naszych magaznów w zależności od tego skąd została pierwotnie nadana - taka informacja podana jest na oryginalnym kartonie, w którym towar został dostarczony. W razie potrzeby można to skonsultować z biurem BoboWózki

11. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?
Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący

12. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?
Zwrot wartości towaru dokonywany jest przelewem na wskazane konto bankowe, zwrotnie na kartę kredytową lub w przypadku braku numeru konta przekazem pocztowym na adres podany przez Kklienta

13. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?
Pieniądze zwracane są bezzwłocznie po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru w naszym magazynie, mając oczywiście na uwadze ustawowe wymagania w tym zakresie
INFORMACJE
POMOC
ZAMÓWIENIA

Linia oddzielajšca
Strona korzysta z Cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w Polityce Prywatności. W każdej chwili można je wyłączyć.

Wózki dziecięce Adamex Poznań   Foteliki samochodowe Klippan dla dzieci   Wózki Espiro Next KidsTime   Artykuły dziecięce Zamość   Wózki niemowlęce Roan Kraków      
Bobo Wózki - Team © 2004-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone