Koszyk - do kasy   0 szt. 0zł  Do kasy
BoboWózki logo
cybex platinum
anex
stokke
peg perego
maclaren
baby design
emmaljunga
camarelo
quinny
baby jogger
joolz
abc design
mima
bebetto
britax romer
maxi cosi
kiddy
cybex
besafe
axkid
adamex
roan
tfk
gb
mountain buggy
x-lander
klippan
concord
phil teds
inglesina
coletto
expander
riko
babyzen
tako
thule chariot
safety1st
graco
diono
espiro
baby monsters
jane
recaro
hauck
navington
easygo
takata
elodie details
bloom
lascal
babyhome
easywalker
teutonia
oyster
cosatto
tiny love
meble babyvox
timoore
meble babybest
meble bellamy
Najlepsze wózki na swiecie
Zapraszamy do specjalistycznych salonów : KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, WROCŁAW - ul. Szkocka 3, KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, WROCŁAW - ul. Szkocka 3, KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.Zapraszamy do specjalistycznych salonów : KRAKÓW - Al. Jana Pawła II 31 - przy AWF, BIAŁYSTOK - ul. Wasilkowska 30, RADOM - ul. 1905 roku 21 - wjazd od Marywilskiej, ŁÓDŹ - ul. Brukowa 8, WROCŁAW - ul. Szkocka 3, KATOWICE - Al. Roździeńskiego 93 - w Agata Meble, BYDGOSZCZ - ul. Szajnochy 2, GDAŃSK - ul. Łostowicka 4, KOSZALIN - ul. Kołłątaja 1a, POZNAŃ - ul. Serbska 9 - w Miasto Wnętrz, GDYNIA - ul. Nowodworcowa 22, ZAMOŚĆ - Al. 1 Maja 3.

Zasady dotyczące zwrotów i wymiany towaru

Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach w sklepach internetowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni, jednak sklep BoboWózki wprowadza rewolucję w tym zakresie i proponuje możliwość zwrotu wózka w ciągu 30 dni. Zwracany produkt nie powinien być jednak używany, a tym bardziej uszkodzony

Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie. W celu dokonania zwrotu towaru należy zawiadomić o tym zamiarze sprzedawcę, dla ułatwienia udostępniamy dodatkowo formularz zwrotu/wymiany towaru >> Pobierz
Zwracany towar powinien być odesłany na adres magazynu w zależności skąd towar został nadany

Wraz z towarem należy zwrócić oryginał paragonu lub w przypadku posiadania faktury VAT - dla udokumentowania zwrotu należności sprzedawca wystawia fakturę korygującą i przesyła ją do klienta.


F.A.Q. - Częste pytania na temat zwrotów i wymiany


1. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, oczywiście, przy zakupach wysyłkowych / na odległość konsumenci posiadają możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Aby jednak podkreślić naszą wyjątkowość, sklep BoboWózki proponuje zakupy bez ryzyka - z możliwością zwrotu wózka w terminie trzy razy dłuższym, bo do 30 dni od momentu otrzymania towaru! Przy czym zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszty odesłania przesyłki pozostają po stronie klienta.


2. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?

W naszym sklepie wózek można zwrócić w ciągu 30 dni, licząc od dnia dostarczenia, a tak długi czas pozwala swobodnie ocenić czy wózek będzie w stanie spełnić oczekiwania przez cały okres przyszłego użytkowania.


3. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?

Oświadczenie o zwrocie lub wymianie towaru można złożyć przed dostarczeniem towaru lub też można dołączyć je do zwracanego towaru. Oświadczenie zwrotu/wymiany można pobrać z naszej strony >> Oświadczenie.


4. Czy można zwrócić wózek, który był używany?

Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu.


5. Co należy zrobić, aby móc zwrócić wózek i jaka jest procedura?

Wózek który nie spełnia oczekiwań można zwrócić w ciągu 30 dni od dostarczenia bez podania przyczyny, należy odesłać go do jednego z naszych magazynów w zależności skąd został wysyłany. Do paczki dobrze jest dołączyć oświadczenie o zwrocie lub wymianie, można to oczywiście też zrobić przed nadaniem paczki przesyłając takie oświadczenie mailem lub faksem do naszego biura.


6. Czy sklep BoboWózki naprawdę umożliwia zwrot wózka w ciągu aż 30 dni?

Tak, specjalnie dla naszych klientów trzykrotnie wydłużyliśmy czas w którym można zwrócić wózek do 30 dni - bez podania przyczyny, gdyby nie spełniał oczekiwań po dostarczeniu do klienta.


7. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?

Formularz zwrotu można pobrać z naszej strony >> Pobierz.


8. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?

Tak, jest taka możliwość pod warunkiem że nie jest to towar na specjalne zamówienie lub modyfikowany wg zaleceń klienta. Koszt transportu w takim przypadku ponosi kupujący.


9. W jaki sposób należy odesłać towar?

Zwracany lub wymieniany towar może być odesłany dowolną firmą kurierską. W związku z tym, że Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za jego dostarczenie do naszego magazynu, stąd też zalecamy aby paczka była solidnie i bezpiecznie zapakowana.


10. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?

Przesyłkę należy wysłać do jednego z naszych magazynów w zależności od tego skąd została pierwotnie nadana - taka informacja podana jest na oryginalnym kartonie, w którym towar został dostarczony. W razie potrzeby można to skonsultować z biurem BoboWózki.


11. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?

Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący.


12. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?

Zwrot wartości towaru dokonywany jest przelewem na wskazane konto bankowe, zwrotnie na kartę kredytową lub w przypadku braku numeru konta przekazem pocztowym na adres podany przez klienta.


13. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?

Pieniądze zwracane są bezzwłocznie po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru w naszym magazynie, mając oczywiście na uwadze ustawowe wymagania w tym zakresie.

 
Main line

Informacje

Przed zamówieniem

Po zamówieniu



Foteliki samochodowe dla dzieci   Wózki dziecięce mama i ja poznań   Wózek Cybex
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2004-2017

BoboWózki, 81581 Gdynia, Nowodworcowa 22, VAT No. PL5862281092, Kontakt: +48 58 728 21 95, +48 504 950 350