+20 salonów
+60 ekspertów
+500.000 bobowózków
Zapytaj konsultanta Kontakt do salonów Blog Montaż fotelików RWF

BoboRezerwacje

Zamów wózek dziś. Dostarczymy gdy będzie już potrzebny.

Dla każdego, kto zdecydował już o konkretnym modelu wózka, ale nie chciałby od razu za niego płacić i przechowywać w domu - sklep BoboWózki przygotował specjalną ofertę - BoboRezerwacje. Jest to bezpłatne magazynowanie zamówionego wózka lub też innych artykułów dziecięcych przez dowolny okres w przedziale 0-9 miesięcy

Wystarczy złożyć zamówienie, wpłacić 200zł zadatku, a my zajmiemy się resztą - wózek będzie czekał zapakowany w naszym magazynie na informację kiedy konkretnie ma być dostarczony.

W momencie kiedy wózek staje się już niezbędny, na terenie Polski jesteśmy w stanie dostarczyć go firmą kurierską DPD w czasie 24 godzin roboczych, pozostała płatność - pomniejszona o wpłacone 200zł - może być wtedy uregulowana w dowolny sposób z możliwych, łącznie np. z płatnością kurierowi przy odbiorze.


F.A.Q. - Często zadawane pytania na temat rezerwacji


1. Czy można zarezerwować wybrany wózek na określony czas?

Tak, wystarczy złożyć zamówienie, wpłacić zadatek, a my zajmiemy się resztą - wózek będzie czekał zapakowany w naszym magazynie na informację kiedy konkretnie ma być dostarczony.


2. Czy potrzebna jest zaliczka, żeby zarezerwować wózek na określony czas?

Tak, dla zamówień z rezerwacją na dłuższy okres wymagany jest zadatek, wystarczy wpłacić kwotę w wysokości 200zł, a wózek będzie przechowywany w naszym magazynie przez dowolny okres w przedziale 0-9 miesięcy.


3. Czy dostanę taki produkt jaki wybrałem w zamówieniu?

Tak, dbamy o to aby każde zamówienie było starannie przyjęte do realizacji, a następnie towar odpowiednio przygotowany do wysyłki. Posiadamy własny system kontroli jakości pracy, dzięki temu zamówienia realizowane są w sposób umożliwiający Klientowi osiągnięcie pełnej satysfakcji z naszej obsługi.


4. Czy resztę należności mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?

Tak, pozostałą kwotę można uiścić w dowolnie wybrany sposób spośród wyszczególnionych w zakładce >> Płatności.


5. Czy po rozpoczęciu realizacji zamówienia muszę sprawdzać co się z nim dzieje?

Nie ma takiej konieczności, po potwierdzeniu zamówienia reszta należy już do nas - Klientów informujemy o etapach realizacji zamówienia, tak aby każdy był przekonany że zamówienie jest realizowane prawidłowo i by było wiadomo co dzieje się z zamówionym wózkiem lub innymi artykułami w danym momencie.


6. W jaki sposób sklep BoboWózki dostarcza zamówione wózki?

Wózki i inne artykuły wysyłamy za pośrednictwem wysoko wyspecjalizowanych firm kurierskich DPD, wysyłane paczki na terenie kraju dostarczane są zwykle na następny dzień roboczy.


7. Czy adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego?

Tak, adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego, pod warunkiem że adres ten jest prawidłowy i podawany właśnie przez osobę zamawiającą.


8. Czy towar można zamówić na adres miejsca pracy?

Jako miejsce dostawy można podać adres firmowy. Jest to wygodne rozwiązanie, szczególnie jeśli w godzinach doręczeń przesyłek przebywają Państwo w pracy, a w miejscu zamieszkania trudno byłoby odebrać przesyłkę w tym czasie.

Copyrights 2004-2019 BoboWózki
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.