+40 salonów
+100 ekspertów
+1mln bw
Montaż fotelików Zapytaj konsultanta Kontakt do salonów BW Blog
Szukaj

Zasady dotyczące zwrotów i wymiany towaru

Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. przy zakupach w sklepach internetowych istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni, jednak sklep BoboWózki wprowadza rewolucję w tym zakresie i proponuje możliwość zwrotu wózka w ciągu 100 dni. Zwracany produkt nie powinien być jednak używany, ani też uszkodzony

Zwrotom nie podlegają produkty modyfikowane wg życzeń Klienta oraz wykonywane na specjalne zamówienie. W celu dokonania zwrotu towaru należy zawiadomić o tym zamiarze sprzedawcę, dla ułatwienia udostępniamy dodatkowo formularz zwrotu/wymiany towaru >> Pobierz
Zwracany towar powinien być odesłany na adres sklepu, który widnieje na dokumencie sprzedaży

Wraz z towarem należy zwrócić oryginał paragonu lub w przypadku posiadania faktury VAT - dla udokumentowania zwrotu należności sprzedawca wystawia fakturę korygującą i przesyła ją do klienta.


F.A.Q. - Częste pytania na temat zwrotów i wymiany


1. Czy mogę zwrócić zakupiony wózek jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, oczywiście, przy zakupach wysyłkowych / na odległość konsumenci posiadają możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Aby jednak podkreślić naszą wyjątkowość, sklep BoboWózki proponuje zakupy bez ryzyka - z możliwością zwrotu wózka w terminie trzy razy dłuższym, bo do 100 dni od momentu otrzymania towaru! Przy czym zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszty odesłania przesyłki pozostają po stronie klienta.


2. W jakim terminie można zwrócić zakupiony wózek?

W naszym sklepie wózek można zwrócić w ciągu 100 dni, licząc od dnia dostarczenia, a tak długi czas pozwala swobodnie ocenić czy wózek będzie w stanie spełnić oczekiwania przez cały okres przyszłego użytkowania.


3. Jaka jest procedura poinformowania sklepu o chęci zwrotu wózka?

Oświadczenie o zwrocie lub wymianie towaru można złożyć przed dostarczeniem towaru lub też można dołączyć je do zwracanego towaru. Oświadczenie zwrotu/wymiany można pobrać z naszej strony >> Oświadczenie.


4. Czy można zwrócić wózek, który był używany?

Nie, w takim przypadku nie można zwrócić wózka, warunkiem przyjęcia zwrotu jest to aby wózek lub inny produkt był nieużywany. Idea możliwości zwrotu związana jest z tym, że przy zakupach wysyłkowych Klient nie ma możliwości do końca przekonać się o trafności swojej decyzji w momencie jej podejmowania. Po otrzymaniu towaru ma już taką możliwość, ale przed rozpoczęciem ewentualnego użytkowania podejmuje decyzję czy towar spełnia oczekiwania i w pełni go akceptuje, czy też nie do końca spełnia oczekiwania i zwraca do sklepu.


5. Co należy zrobić, aby móc zwrócić wózek i jaka jest procedura?

Wózek który nie spełnia oczekiwań można zwrócić w ciągu 100 dni od dostarczenia bez podania przyczyny, należy odesłać go do jednego z naszych magazynów w zależności skąd został wysyłany. Do paczki dobrze jest dołączyć oświadczenie o zwrocie lub wymianie, można to oczywiście też zrobić przed nadaniem paczki przesyłając takie oświadczenie mailem lub faksem do naszego biura.


6. Czy sklep BoboWózki naprawdę umożliwia zwrot wózka w ciągu aż 100 dni?

Tak, specjalnie dla naszych klientów trzykrotnie wydłużyliśmy czas w którym można zwrócić wózek do 100 dni - bez podania przyczyny, gdyby nie spełniał oczekiwań po dostarczeniu do klienta.


7. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?

Formularz zwrotu można pobrać z naszej strony >> Pobierz.


8. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?

Tak, jest taka możliwość pod warunkiem że nie jest to towar na specjalne zamówienie lub modyfikowany wg zaleceń klienta. Koszt transportu w takim przypadku ponosi kupujący.


9. W jaki sposób należy odesłać towar?

Zwracany lub wymieniany towar może być odesłany dowolną firmą kurierską. W związku z tym, że Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za jego dostarczenie do naszego magazynu, stąd też zalecamy aby paczka była solidnie i bezpiecznie zapakowana.


10. Gdzie należy odesłać towar który chcemy zwrócić lub wymienić?

Przesyłkę należy wysłać do naszego magazynu w Gdyni [81-581], ul. Nowodworcowa 22. W razie potrzeby można to skonsultować z biurem obsługi BoboWózki.


11. Kto ponosi koszt transportu zwracanego towaru?

Koszt transportu zwracanego towaru ponosi kupujący.


12. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?

Zwrot wartości towaru dokonywany jest przelewem na wskazane konto bankowe, zwrotnie na kartę kredytową lub w przypadku braku numeru konta przekazem pocztowym na adres podany przez klienta.


13. W jakim terminie zwracana jest równowartość oddanego towaru?

Pieniądze zwracane są bezzwłocznie po dostarczeniu i sprawdzeniu towaru w naszym magazynie, mając oczywiście na uwadze ustawowe wymagania w tym zakresie.

Follow us
Copyrights 2004-2024 BoboWózki
social mail
social up